Support
Vi vil hjælpe dig
Har du brug for internet support, kan du ringe på tlf: 97 37 39 99. Vi sidder klar alle hverdage mellem kl. 9.00 – 21.00 og weekend og helligdage mellem kl. 11.00 – 21.00.
Inden du ringer, kan du tjekke, om du kan løse problemet ved at følge disse råd på inden du ringer sektionen.
Har du spørgsmål til din faktura, eller skal du have skiftet tv- eller internetpakke, kan dette gøres via selvbetjeningen på mit.tarmbredbaand.dk Du kan også gøre det ved at ringe til tlf: 97 37 39 99 , inden for kontorets åbningstid eller sende en mail til mail@tarmbredbaand.dk
Inden du ringer
Inden du ringer til vores support, bedes du først prøve nedenstående, for at se om det løser dit problem.
eller skriv til os når som helst
Kan du se alle dine tv-kanaler?
Hvis du heller ikke kan se tv, betyder det, at problemet ligger et sted, inden signalet bliver fordelt rundt i huset. Der skal formentlig en tekniker ud og fejlfinde installationen.
Lyser de fire lamper (Power, DS, US og Online) fast?
Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemet, og har du egen router, skal du også genstarte den. Tænd først routeren igen, når modemet lyser i lampen “online”.
Blinker lampen “DS” eller “US”?
Hvis de gør, skal du tjekke at antennekablet er monteret korrekt, og tjekke at kobbertråden ikke er bøjet.
Har du samme problem på andre tv?
Hvis ikke, skal du tjekke om din egen installation lever op til kravene. Du kan se mere her:
Flimmer på skærmen
Mangler du alle programmer for en programpakke?
Hvis det er tilfældet, kan det være, at vores tekniker har sat et filter på en forkert husstand. Kontakt derfor supporten.
guide til opsætning af mail
Vi har nedenfor udarbejdet en step-by-step guide til, hvordan du foretager en mailopsætning
guide til indstilling af tv
Her finder du informationer omkring hvordan du indstiller dit TV. Du skal blot vælge dit TV på listen og følge vores vejledninger.